poniedziałek, 11 listopada 2013

LXIX

Długie jesienne wieczory mają ostatnio to do siebie, że - o dziwo - wcale nie są długie. Bieżące zajęcia, sezon infekcyjny, a do tego Sherlock (och, zło, zło w czystej postaci - straszliwy kradziej czasu :)) i oto mamy prawie połowę listopada, a u mnie od miesiąca rozgrzebanych kilka robótek (powiedziałabym "projektów", ale to trochę nabzdyczone :). Na szczęście serial jest krótki, więc udało mi się coś skończyć.


Bransoletka niczym logo wytwórni MGM :) Centralne miejsce zajmuje ceramiczny bladoróżowy kaboszon, do tego szklane perły, Toho i Preciosa. Dla urozmaicenia kaboszon obszyłam Toho Triangle, bardzo mi się podoba, jak geometrycznie układają się oplatając pastylkę.
Pasuje na nadgarstek o obwodzie 18 cm, w najszerszym miejscu ma 5 cm. Impregnowana, poszyta wściekle pomarańczowym filcem.




Taka ona kolorowa, że myślę sobie, że zgłoszę ją do Kreatywnego Kufra na brazylijskie wyzwanie.

11 komentarzy:

  1. Logo na zdjęciu tak wygląda, jakby było w kaboszonie zatopione :) Bransa jest piękna, kolory bardzo rozgrzewające, szkoda, że nie widać tego wściekłego pomarańczu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozgrzewające kolory na długie listopadowe dni :). Aż się cieplej robi od samego patrzenia. Piękna! No i ja też chciałabym zobaczyć ten wściekły pomarańcz..

    OdpowiedzUsuń
  3. Feeria barw, na którą ja chyba się nigdy nie zdecyduję, dlatego "zazdrośnie" spoglądam :) Wygląda obłędnie - kolorowo, radośnie i energetycznie, a więc Brazylia pełną gębą :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od dawna jestem zakochana w Twoich sznureczkowych cudach a ta bransoletka tylko tę miłość podsyca:) I również przyłączam się do grupy żądnej pomarańczu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, a tak się starałam, żeby tył na zdjęciach mi się nie wychylał! :( W takim razie jutro przy świetle dziennym zrobię jakąś poglądówkę od tyłu i wrzucę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna w tych kolorach:) A co do pochłaniającego czas Sherlocka'a też się mogę długo wypowiadać;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie mogę się doczekać trzeciego sezonu! :)

      Usuń
  7. Prawdziwie brazylijska feeria barw :) Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudną biżuterię wykonujesz, od dziś będę bacznie obserwować Twoje prace bo nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga - wobec zalewu spamu anonimowo pozostawiane komentarze są zablokowane!