niedziela, 18 maja 2014

LXXXI

Wracam!
Wreszcie, uff... długo mnie nie było. Takiej przerwy w szyciu nie zafundowały mi nawet dzieci. Choć, gdyby na to spojrzeć z odpowiedniej strony, można by się pokusić o stwierdzenie, że to prawie jak kolejne dziecko :) Pochłonęła mnie Przeprowadzka. Duża rzecz, absorbująca. Choć nastąpiła już jakiś czas temu, ciągle usiłujemy ogarnąć rzeczywistość, przysiadając na moment na dziecięcym materacu zastępującym kanapę w salonie, sącząc kawę w locie :) Wiele mnie ominęło, bieżących trendów nie śledziłam pilnie, terminów kilka zawaliłam, ale cóż - liczę, że powoli nadrobię zaległości.
A dziś wracam z nową pracą. Ponieważ ostatnio częściej trzymałam w dłoni pędzel niż igłę, potrzebuję nieco czasu, żeby się rozszyć. Tu rozpoczęłam z wyraźnym przykazem: granatowe kolczyki. Miało być tak pięknie, a wyszło jak zawsze :) Pierwowzorem była opaska ślubna, którą szyłam na majówkowy ślub, przedstawię ją Wam niebawem, ale ponieważ ten grzebień jest bardziej spektakularny, nim postanowiłam zacząć.
Wielkość aplikacji ok. 10 cm na 4 cm. Swarovskie, szklane perełki, Toho, Super Duo. Tył ozdobiony koronką; impregnowany.


 
 

 

 

10 komentarzy:

  1. No i wyszo jak zawsze, znaczy pięknie :) Bardzo misternie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie połączenie kolorów! Wygląda naprawdę zjawiskowo!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyczesany ten grzebień ;) No i jak zawsze cudo z sznurka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, niesamowity wzór i kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje pierwsze skojarzenie to : jakby anioł rozpostarł skrzydła :) Jak dobrze, że znowu jesteś i mamy co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny grzebień! a kolor cudowny, przyciąga wzrok i nie sposób go oderwać :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczny..i to w dodatku z samego poskręcanego sznurka;-))) Robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się sutasz wyłącznie z sznurków skręcanych- nietypowy. A ten okaz wyjątkowo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny grzebyk :) Cudowne kolory :) Robi wrażenie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga - wobec zalewu spamu anonimowo pozostawiane komentarze są zablokowane!